Όλες γυναίκες είμαστε και καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι σημαίνει να αισθάνεσαι άνετα με το σώμα σου. Φαίνεται όμως πως η εταιρία Protein World βρήκε έναν αμφιλεγόμενο τρόπο να παρουσιάσει τα νέα αδυνατιστικά της προϊόντα, ξεσηκώνοντας την αντίδραση χιλιάδων γυναίκων.
Με μότο "Are you beach body ready" το οποίο παρουσίαζε μια αδύνατη γυναίκα ως το ιδανικό πρότυπο ομορφιάς με το τέλειο σώμα για να βγει κάποια στην παραλία το καλοκαίρι, παρότρυνε τις γυναίκες να αγοράσουν τα νέα της προϊόντα για άμεση απώλεια βάρους προκειμένου να μπορέσουν να βγουν στην παραλία.
Ωστόσο, η διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο προώθησης προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων κι έτσι έφθασε στο σημείο να απογορευτεί στην Αμερική. Εκατομμύρια γυναίκες διαμαρτυρήθηκαν για το μήνυμα που πέρναγε η εταιρία, ενώ σε πολλές αφίσες σε κεντρικούς δρόμους και στο μετρό, γυναίκες έγραφαν αντιδρώντας σε αυτό: "Aγάπα το σώμα σου όπως είναι" και "Το μόνο που χρειάζομαι για να βγω στην παραλία είναι ένα μαγιό και μια πετσέτα".
Ως ένδειξη διαμαρτυρίας, το plus-size μοντέλο Ashley Graham που πρόσφατα ήταν το πρώτο υπέρβαρο μοντέλο που έγινε εξώφυλλο στο Sports Illustrated για το τεύχος Swimsuit έφτιαξε μια φωτογραφία με την ίδια στην οποία έστειλε το μήνυμα: "Eίσαι έτοιμη να βγεις με αυτό (δηλαδή το δικό σου) σώμα στην παραλία";
Εμψυχώνοντας έτσι χιλιάδες γυναίκες να αισθάνονται άνετα με το σώμα τους όπως κι αν είναι. Φυσικά κέρδισε την υποστήριξη όλων, συγκεντρώνοντας χιλιάδες likes για αυτήν της την κίνηση!
Η Ashley Graham λίγους μήνες πριν, στην επίσημη καμπάνια του Sports Illustrated
Δες 20 photos που δείχνουν ότι η plus size Ashley Graham είναι αφόρητα sexy ΕΔΩ