Στην κυριολεξία χαμός έχει γίνει από χθες που η Έλενα Μακρή-Λυμπέρη, μεγαλοεκδότρια των περιοδικών ΕΓΩ, Hello, Vogue, Life&Style δημοσίευσε στο προσωπικό της blog ένα οργισμένο κείμενο κατά της Ελένης Μενεγάκη. Ήταν η πρώτη φορά που είδαμε ένα στέλεχος των lifestyle περιοδικών να χρησιμοποιεί τόσο σκληρή γλώσσα για τη διάσημη παρουσιάστρια, να προσπαθεί να την απομυθοποιήσει και να βγάζει προς τα έξω ένα πολύ-μα πολύ άσχημο προφίλ της.
Υπενθυμίζεται ότι το κείμενο-καταπέλτης προέκυψε μετά το εξώδικο που έστειλε η Μενεγάκη στο περιοδικό Hello! επειδή δημοσίευσε φωτογραφία από το πάρτι της κόρης της Βαλέριας που έγινε σε ξενοδοχείο στην Κηφισιά (με καλυμμένα ωστόσο τα πρόσωπα των παιδιών).
Εν ολίγοις, το κείμενο λέει ότι η διάσημη παρουσιάστρια είναι άσχετη από δημοσιογραφία, ότι βαριέται, ότι γενικώς δεν αξίζει τίποτα. Χοντράδες δηλαδή. Μπορείς να το διαβάσεις ΕΔΩ.
Πώς φτάσαμε όμως μέχρι εδώ και ποιες ήταν οι σχέσεις των δύο γυναικών από την αρχή της γνωριμίας τους μέχρι σήμερα; Για ποιο λόγο έφτασαν στα άκρα και καμία δεν υποχώρησε, δεν έκανε ούτε ένα βήμα πίσω; Οι λόγοι προφανώς είναι προσωπικοί και βαθύτεροι και ενδεχομένως να μην τους μάθουμε ποτέ. Αυτό όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να ρίξουμε μια εξονυχιστική ματιά στο ιστορικό της σχέσης των δύο διάσημων γυναικών.
Η Έλενα Μακρή-Λυμπέρη ξεκίνησε την καριέρα της την δεκαετία του ’90, ως υπεύθυνη μόδας των Εκδόσεων Λυμπέρη το 1993, και διευθύντρια του περιοδικού ΕΓΩ το 1995.
Η Μενεγάκη εκείνα τα χρόνια ήταν μία όμορφη ξανθιά παρουσιάστρια σαν όλες τις άλλες την οποία ο κόσμος γνώριζε από την Mega Banca και τα πρώτα χρόνια του Πρωινού Καφέ.
Όπως φαντάζεσαι, λοιπόν, εκείνη την εποχή ξεκίνησαν οι επαφές της με τα media με τη διαφορά ότι τότε κανείς δεν τη είχε ανάγκη για να πουλήσει περισσότερα φύλλα.
Στην πορεία, εξελίχθηκε σε ηχηρό και περιζήτητο όνομα καθώς λατρεύτηκε όσο καμία άλλη παρουσιάστρια από το κοινό, ενώ ποτέ δεν απογοήτευε με τα νούμερα που έκανε.
Στο μεταξύ, η Μακρή-Λυμπέρη το 2000 δημιούργησε το μηνιαίο περιοδικό Life&Style, το 2003 έγινε διευθύντρια της ελληνικής VOGUE, το 2005 εξέδωσε το ελληνικό Hello! και το 2010 επανέκδωσε το ΕΓΩ Weekly.
Μοναδικός ισχυρός αντίπαλος της Λυμπέρη ήταν ο κολοσσός του Κωστόπουλου ο οποίος με την Imako το 1995, λάνσαρε τα περιοδικά Nitro, DownTown, Esquire, InStyle, OK! και People.
Η Μενεγάκη, λοιπόν, όταν πια είχε το προνόμιο να επιλέγει το μέσο προβολής της τάχθηκε με το στρατόπεδο του Κωστόπουλου δίνοντας πρωτιές και αποκλειστικότητες, προσπαθώντας όμως παράλληλα να διατηρήσει τις ισορροπίες. Άλλωστε, ο Κωστόπουλος το 2001 την πάντρεψε με τον Λάτσιο, ενώ από τότε ξεκίνησε μία δυνατή φιλία που κράτησε χρόνια. Τα ζευγάρια Λάτσιος-Μενεγάκη και Κωστόπουλος-Μπαλατσινού περνούσαν αρκετό χρόνο παρέα ενώ έκαναν μαζί και διακοπές στη Μύκονο.
Από την άλλη πλευρά, η Μενεγάκη δεν αγνοούσε το στρατόπεδο Λυμπέρη και φερόταν διπλωματικά, τηρώντας τα προσχήματα και κάνοντας τις απαραίτητες δημόσιες σχέσεις. Τους προσκαλούσε πάντα στα πάρτι της, σε μεγάλες κοινωνικές εκδηλώσεις, σε βαφτίσια και αντίστοιχα το ίδιο έκαναν και εκείνοι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ισορροπίας που είχε καταφέρει να κρατήσει αποτελεί το εξώφυλλο του γάμου της που το έδωσε στο περιοδικό Life&Style.
Έτσι, για μία μεγάλη περίοδο -ακόμα και σήμερα δηλαδή- η Μενεγάκη ήταν η βασίλισσα των media και είχε την εύνοια όλων των μέσων. Το έβλεπες και τα καλοκαίρια που πήγαινες στο περίπτερο για να διαλέξεις περιοδικό για την παραλία. Δεν υπήρχε εξώφυλλο που να μην αναφέρει το όνομά της. Και μάλιστα, η ίδια «διένειμε» με τέτοιον τρόπο τη δημοσιότητά της που όλα τα μέσα μπορούσαν να έχουν διαφορετικό ρεπορτάζ. Τι φόρεσε η Μενεγάκη, συνέντευξη Μενεγάκη, η Μενεγάκη στην παραλία κ.ο.κ. Όλοι, λοιπόν, ήταν χαρούμενοι και όλοι ξεπουλούσαν μιας και οι κυκλοφορίες εκτινάσσονταν κάθε φορά που η τηλεοπτική περσόνα έδινε ειδήσεις στο λαό της.
Τα πάντα, βέβαια, άλλαξαν το 2010 όταν Λάτσιος-Μενεγάκη χώρισαν και ο κουμπάρος τους Κωστόπουλος δημοσίευσε στο περιοδικό ΟΚ τη φωτογραφία της με τον νέο αγαπημένο της Μάκη Παντζόπουλο να κρατάει το χέρι της σε μία απομονωμένη ταβέρνα. Η Μενεγάκη νευρίασε, έκοψε την καλημέρα στον κουμπάρο και στράφηκε προς το Λυμπερέικο. Ακολούθησαν εξώφυλλα, συνεντεύξεις, παπαρατσίστικα δημοσιεύματα και όλα καλά και ωραία. Η Λυμπέρη μάλιστα όπως συμπεραίνουμε από την επιστολή της της έκανε τα χατίρια, όπως για παράδειγμα «η μάχη που έδωσε» για ένα εξώφυλλο στη Vogue, παρόλο που όπως υπονοεί δεν το άξιζε. Πάντως, στο τότε editorial της την αποθέωνε και έκανε λόγο για το θηριώδες σεξαπίλ της που άλλαξε τον ηλικιακό χάρτη των γυναικών.
Highlight βέβαια, της επαγγελματικής τους σχέσης ήταν η πρώτη επίσημη εμφάνιση της Μενεγάκη στο πλευρό του Μάκη Παντζόπουλου μέσα από τις σελίδες του περιοδικού Hello!. Έτσι, οι τυπικές σχέσεις των δύο γυναικών μέσα στο χρόνο τελικά εξελίχθηκαν σε "ένθερμες κοινωνικές" αλλά όπως χαρακτηριστικά διαρρέει από το περιβάλλον της εκδότριας όχι φιλικές. Οι δυο γυναίκες είχαν μια συνεργασία που βοηθούσε και τις δύο και που όπως ήταν φυσικό χρόνο με τον χρόνο τις έφερε πιο κοντά.
Αποδεικτικό της καλής τους σχέσης είναι το παρακάτω βίντεο. Αν ακούσεις με προσοχή θα καταλάβεις ότι η Μενεγάκη ήξερε πολλά πράγματα για την προσωπική της ζωή αν και μία απόσταση εξακολουθεί να υπάρχει.
Μέχρι που φτάνουμε στο σήμερα, με ένα διαδικτυακό ξεμάλλιασμα και ένα εξώδικο που μας δείχνει ότι γυρισμός δεν υπάρχει.
Για την ακρίβεια, η Μενεγάκη στο εξώδικό της υπενθύμισε ότι από το 2010 είχε δηλώσει ότι απαγορεύεται η λήψη φωτογραφιών των ανήλικων παιδιών της ακόμα και με χρήση pixel και ότι όποιος προβεί σε τέτοιες ενέργειες διαπράττει παρανομία.
Ακολούθησε η επιστολή της Λυμπέρη και το σημερινό ξέσπασμα του διευθυντή σύνταξης του περιοδικού και πρώην συνεργάτη της Ελένης Άρη Καβατζίκη ο οποίος δήλωσε θιγμένος από την αντιμετώπιση της Ελένης. Ανέφερε επίσης ότι τα παιδιά της Μενεγάκη και του Λάτσιου εδώ και ένα χρόνο είναι σε όλα τα εξώφυλλα των περιοδικών με pixel υπονοώντας ότι το θέμα είναι προσωπικό. Σημείωσε ακόμα ότι η απαίτησή της να μαζευτούν όλα τα περιοδικά από την Ελλάδα θέτουν σε κίνδυνο τους μισθούς των υπαλλήλων. Η ίδια η εκδότρια φέρεται να αντέδρασε τόσο οργισμένα όχι επειδή... την πρόδωσε μια φίλη της αλλά γιατί της φέρθηκε "εκτός κανόνων παιχνιδιού" η παρουσιάστρια. Η Έλενα Λυμπέρη πιστεύει ότι το εξώδικο της Ελένης Μενεγάκη ήταν χτύπημα κάτω από τη ζώνη παρότι εκείνη σαν εκδότρια της έκανε όλα τα χατήρια και την προστάτεψε (από την κακή δημοσιότητα) όταν η παρουσιάστρια το είχε ανάγκη.
Τι θα γίνει από εδώ και στο εξής; Η ιστορία θα δείξει. Τις τελευταίες ώρες ωστόσο ακούγεται ολοένα και πιο έντονα από την πλευρά της εκδότριας πως η υπερβολική αντίδραση της Ελένης Μενεγάκη στο φωτορεπορτάζ του περιοδικού Hello! δεν είχε τόσο σχέση με την Έλενα Λυμπέρη όσο με την προετοιμασία του εδάφους για τον ερχομό του παιδιού της! Μήπως η -σε προχωρημένη εγκυμοσύνη- Ελένη ήθελε να στείλει το μήνυμά της σε όλους τους εκδότες για το κυνηγητό που θα ακολουθήσει προκειμένου να εξασφαλιστεί ένα πλάνο/φωτογραφία του μωρού της;