10 λόγοι που ο Σεφερλής συνέτριψε τον Λιάγκα

Πώς κατάφερε το Mega να κερδίσει την πρώτη μάχη τηλεθέασης των πρωινών.
10 λόγοι που ο Σεφερλής συνέτριψε τον Λιάγκα



Είδα την πρώτη μέρα τον Μάρκο Σεφερλή και τον είδα και την δεύτερη. Και όχι μόνο εγώ αλλά και σχεδόν το 60% του κοινού. Το Mega για να απαντήσει στο «Πρωινό» με μια εντελώς διαφορετική συνταγή έβαλε ένα δύσκολο στοίχημα και το κέρδισε θριαμβευτικά.

Από τον Πάνο Ζόγκα

1.Καταρχάς το Mega έκανε αυτό που κάνουν χρόνια στην Αμερικάνικη τηλεόραση. Έβαλε στο τιμόνι μια ψυχαγωγικής εκπομπής έναν κατεξοχήν κωμικό ηθοποιό με μεγάλη θητεία και πείρα στην ατάκα, τον αυτοσαρκασμό, την επικοινωνία και την αποδόμηση των πάντων. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που επί δέκα χρόνια γεμίζει το Δελφινάριο με 1800 άτομα κάθε βράδυ.

2.Το πρόγραμμα είχε χιούμορ και γέλιο αβίαστο. Σαν μια παιδική χαρά που όλοι βρίσκονταν εκεί- η τουλάχιστον έτσι έδειχναν- για να περάσουν καλά.

3. Είναι ετοιμόλογος, άμεσος και κυρίως ευγενής προς όλους και όλα τα θέματα που χειρίζεται.

4. Δεν υπάρχει ίχνος καφρίλας, καταγγελίας οι αναπαραγωγές κουτσομπολιών που δείχνουν πια τόσο κουραστικά και παλιομοδίτικα.

5. Ποιος είναι ο βασικός κανόνας για να πετύχεις στη δουλειά σου, ειδικά όταν αυτή είναι η τηλεόραση; Σύμφωνα με την Μέριλ Στριπ , που όσο και να πεις  κάτι παραπάνω γνωρίζει ο εξής «Να εγκαταλείψεις τη ματαιοδοξία σου την ώρα όπου ανάβουν οι προβολείς και να μην προσποιηθείς ότι είσαι κάτι παραπάνω από αυτό που πλασάρεις » Και ο Μάρκος αυτό έκανε. Δεν υποδύθηκε τον παρουσιαστή αλλά επένδυσε πάνω στην δική του περσόνα. Δεν άλλαξε κουστούμι. Ήταν ο Σεφερλής είτε αυτό σου αρέσει είτε όχι. Και από ότι φάνηκε από τις τηλεθεάσεις, άρεσε. Σημειώστε, επίσης, ότι στην πρωινή ζώνη προστέθηκαν εκατό χιλιάδες νέοι θεατές που είδαν για πρώτη φορά πρωινή εκπομπή, χάρις στον Μάρκο.

6.Το αυτονόητο. Είπε ότι θα αλλάξει τους όρους του Πρωινού Προγράμματος και τους άλλαξε. Υπήρχαν ζώδια, μαγειρικές, μόδες αλλά πάντα μέσα από το δικό του πρίσμα. Για την ακρίβεια δεν ήταν πρωινό πρόγραμμα αλλά πρωινή παράσταση.

7. Δεν έχει υπερβολές. Δεν δείχνει πανευτυχής όταν αντικρίζει ένα κοτόπουλο η κανταΐφι που έφτιαξε ο μάγειρας. Δεν χορεύει  ξέφρενα όταν μια τηλεθεάτρια κερδίζει 1.000 ευρώ η ένα σετ μακιγιάζ.

8.Καποιοι θα πουν ότι ήταν η πρεμιέρα. Αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη βάση γιατί πρόκειται για τρίωρο πρόγραμμα στο οποίο τα νούμερα είχαν ανοδική πορεία. Οι θεατές έδειξαν που αυτοί είναι και οι μοναδικοί κριτές στην τηλεόραση ότι ήθελαν να δουν τον Μάρκο. Δεν άλλαξαν κανάλι, παρέμειναν. Το να σε αγαπάει και να σε εκτιμάει ο κόσμος είναι πάντα η πιο έμπιστη και αντικειμενική επιβράβευση.

9.Οι τόσες αρνητικές κριτικές και επιθέσεις που δέχτηκε πριν ξεκινήσει άμβλυναν την συμπάθεια προς το πρόσωπο του.

10. Η επιτυχία δεν κρίνεται αναλύεται. Και η επιτυχία του Μάρκου ήταν σαρωτική και δεν χωράει αμφισβήτηση. Το 60% που έκανε τηλεθέαση θυμίζει παλιές καλές εποχές της τηλεόρασης που οι επιτυχίες ήταν πραγματικές και όχι ημίμετρα. Και όπως είπε η Ελένη Μενεγάκη «ποτέ σε όλη μου την πορεία στην τηλεόραση δεν είχα δει τέτοια νούμερα τηλεθέασης».