Νέο αίμα στον κόσμο του μόντελινγκ! Μπορείς να διακρίνεις τη διάδοχο της Gisele;

Τρεις εβδομάδες πριν τα social media του IMG ξεκίνησαν μια ριζοσπαστική τεράστια καμπάνια ζητώντας από φιλόδοξα ή wanna be μοντέλα να ταγκάρουν την φωτογραφία τους στο hashtag #WLYG.
Νέο αίμα στον κόσμο του μόντελινγκ! Μπορείς να διακρίνεις τη διάδοχο της Gisele;



Η εισβολή του διαδικτύου στη ζωή μας την έχει αλλάξει με τρόπους που δεν μπορούμε καν να φανταστούμε. Αλλά αυτό είναι θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε μια άλλη φορά. 
 
Σήμερα καθώς περιπλανιόμουν στον υπέροχο κόσμο των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης ένα κορίτσι με υπέροχο χαμόγελο και τέλειες αναλογίες μου κίνησε την περιέργεια. Δεν την είχα ξαναδεί αλλά με αυτές τις προδιαγραφές θα ήταν σίγουρα διάσημο μοντέλο. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι ήταν απλώς ένα 14χρονο κορίτσι που προσπαθούσε να βρει ατζέντη μέσα από το instagram. Και βρήκε. Ξέρεις γιατί;
 
Κυνηγοί ταλέντων, μεγάλοι μόδιστροι, ξακουστά πρακτορεία μοντέλων δεν ψάχνουν πλέον τις αυριανές σταρ των catwalks στα λεωφορεία, τις παραλίες και τις οντισιόν. Τις αναζητούν στο διαδίκτυο και μάλιστα επισήμως. Η μεγάλη καμπάνια We Love Your Genes του μεγάλου πρακτορείου IMG κάνει αυτές τις μέρες θραύση σε αυτό που λέμε «digitan casting». 
 
Σήμερα αν είσαι ένα όμορφο κορίτσι με όνειρα να γίνεις A List μοντέλο δεν χρειάζεται να προσεύχεσαι να σε δει τυχαία κυνηγός ταλέντων στο αεροδρόμιο (όπως συνέβη στην Kate Moss)  ή σε ένα τραπεζάκι με την παρέα σου στα McDonald's (όπως συνέβη στην Gisele Bündchen). Τώρα πια μπορείς να ανεβάσεις την φωτογραφία σου με ένα έξυπνο κειμενάκι και να παρακαλέσεις τους φίλους σου να γράψουν διθυραμβικά σχόλια (πάντα βοηθάνε). Κι αν έχεις αυτό που η μόδα αναζητά, ίσως τον βρεις τον δρόμο σου. 
 
Μεγάλα brands σαν το ASOS και το Marc by Marc Jacobs χρησιμοποίησαν το Instagram για να βρουν τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας τους. 
 
Τρεις εβδομάδες πριν τα social media του IMG ξεκίνησαν μια ριζοσπαστική τεράστια καμπάνια ζητώντας από φιλόδοξα ή wanna be μοντέλα να ταγκάρουν την φωτογραφία τους στο hashtag #WLYG. “Τα κορίτσια που θέλουν να γίνουν μοντέλα δεν χρειάζεται πλέον να δαπανούν πολλά χρήματα σε φωτογραφήσεις και πορτφόλια. Και οι σκάουτερς δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χιλιάδες μίλια και να ζουν στα αεροπλάνα ελπίζοντας να βρεθούν στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Οι εποχές άλλαξαν", λέει η αντιπρόεδρος του πρακτορείου, Jeni Rose.
 
Ήδη η IMG (όπου υπόγραψαν πρόσφατα η Kendall Jenner και οι αδερφές Gigi) βρήκε 12 κορίτσια στα οποία πίστεψε και τα προετοιμάζει για μεγάλη καριέρα (υπέγραψαν κιόλας τα συμβόλαιά τους). Μέχρι στιγμής έχουν ανταποκριθεί περισσότερες από 6000 κοπέλες που ελπίζουν να έχουν την ίδια καλή τύχη. 
 
Θα μπορούσε να είναι άλλη μια είδηση της ημέρας. Αν το καλοσκεφτείς, όμως, είναι μια τρομακτική είδηση. Σε κάνει να σκεφτείς πώς με τις νέες τεχνολογίες αλλάζει ο κόσμος μας στιγμή τη στιγμή κι ενδεχομένως δεν το αντιλαμβανέσαι.