Γιατί το κουτσομπολιό δεν κάνει νούμερα;

Πώς καταλήξαμε, αντί να γελάμε με τα πάνελ, να κλαίμε! Aπο τον Πάνο Ζόγκα
Γιατί το κουτσομπολιό δεν κάνει νούμερα;



Hταν μια εποχή που όλη η τηλεόραση είχε εκπομπές που βαθμολογούσαν ρούχα, έκριναν κοσμικές εμφανίσεις σε πρεμιέρες και ανέλυαν κουτσομπολιά των διασήμων, όπως χωρισμούς, ίντριγκες και κόντρες. Ώρες επί ωρών σπαταλήθηκαν στο να αναλυθεί τι εννοούσε ο τάδε τραγουδιστής για τον δείνα τραγουδιστή, όπως και σε μικροκακίες, σχολιάκια και μεγάλα νούμερα τηλεθέασης. Και ξαφνικά, εδώ και δύο χρόνια, το κοινό αρνείται να ακολουθήσει. Μερικοί λόγοι:

1. Ο προφανής. Δεν υπάρχουν λαμπερά πρόσωπα, δεν υπάρχουν stars και κατά συνέπεια δεν υπάρχει υλικό. 
2.Οι εκπομπές με καταστροφολογία αυξάνονται. Η θεματολογία με καθημερινούς ανθρώπους που βρέθηκαν αντιμέτωποι με οριακές καταστάσεις δίνουν μια άλλη διάσταση στο κουτσομπολιό, με ένα περιτύλιγμα κοινωνικής ευαισθησίας και μια εσάνς από reality.
3.Ποιος μπορεί να σηκώσει το βάρος να κάνει ελκυστικό το θέαμα μιας μάλλον ξεπεσμένης γκλαμουροσύνης; Μια πρεμιέρα θεάτρου αναμεταδίδεται παντού από τα insta-stories τη στιγμή που γίνεται.
Την επόμενη μέρα είναι ήδη παλιά είδηση. Και έτσι πάμε στον επόμενο λόγο. 
4. Όλα καίγονται στο Instagram και στο Facebook.
5.Οι διάσημοι δεν δίνουν πια συνεντεύξεις, αλλά αναλώνονται σε σχόλια δημοσίων σχέσεων. Όλοι είναι αγαπημένοι, ενωμένοι, ζεν. Κατά συνέπεια, η δύσκολη δουλειά να δημιουργηθούν ίντριγκες, που είναι το απαραίτητο συστατικό αυτών των εκπομπών, πέφτει πάλι στους παίκτες realities. Αλλά έτσι πάμε στον επόμενο λόγο. 
6.Οι παίκτες realities είναι ωραία, συμπαθητικά παιδιά, όμορφες φάτσες, έτοιμες για το επόμενο μεγάλο insta-hit reality της σεζόν, αλλά ήδη υπερεκτεθειμένοι. 
7.«Τι ρωτάτε γιατί ασχολούμαι με όλα αυτά τα πρόσωπα, τους τραγουδιστές και τους ηθοποιούς; Εγώ παίζω μόνο ό,τι πουλάει. Αν σταματήσω να το παίζω, σημαίνει πως ένα πρόσωπο δεν πουλάει, γιατί ο κόσμος δεν θέλει πια να το δει. Δεν κατασπαράσσουμε κανέναν, το αντίθετο. Τους κάνουμε πιο πολύ stars». Αυτά δήλωνε το 2004 η Τατιάνα Στεφανίδου στο DownTown, όταν έκανε εκπομπές με πρωταγωνιστές από την εγχώρια showbiz. Αν της θέταμε την ίδια ερώτηση σήμερα με μια μικρή αλλαγή στη διατύπωση, δηλαδή «Γιατί, Τατιάνα, δεν ασχολείσαι πια καθόλου με τραγουδιστές και ηθοποιούς και παίζεις μόνο καθημερινούς ανθρώπους με επικαιρότητα;», θα είχαμε ακριβώς την ίδια απάντηση. 
8.Τα πάνελ γίνονται περισσότερο άγρια και συνήθως, αντί να κάνουν έξυπνα χιουμοριστικά σχόλια, αναλώνονται σε μικροκακίες. Το χιούμορ μια λεπτή γραμμή το χωρίζει από την εμπάθεια και ελάχιστοι μπορούν να το υποστηρίξουν. Και ένας από αυτούς είναι σίγουρα ο Νίκος Μουτσινάς. 
9.Η εποχή επιβάλλει πια περισσότερες συνεντεύξεις, ρεπορτάζ, έξυπνα videos και μια διαφορετική προσέγγιση, γιατί τα κουτσομπολιά καίγονται. 
10.Το κουτσομπολιό πέθανε στην ελληνική TV γιατί απλώς το απαξίωσαν οι δημιουργοί του. Κανένα κλασικό είδος δεν πεθαίνει, απλώς αυτοί που ασχολούνται με αυτό δείχνουν κουρασμένοι. Και φέτος δείχνουν περισσότερο παρωχημένοι και ισχνοί από οποιαδήποτε άλλη σεζόν