Συνέντευξη στο περιοδικό Down Town παραχώρησε ο Αλέξης Αρβανιτίδης, ο οποίος υπήρξε παίκτης της Φάρμας και έγινε γνωστός για τη σχέση του με τη νικήτρια του παιχνιδιού Ειρήνη Πιπιτσούλη. Ο δημοφιλής παίκτης μεταξύ άλλων αποκάλυψε τον μισθό που έπαιρνε αλλά και τις στιγμές που γινόταν μελοδραματικός.
Υπήρξε όντως συνωμοσία εναντίον σου για να φύγεις από το παιχνίδι;
Όχι μωρέ. Βασικά, εκεί μέσα άτυπα είχαμε χωριστεί σε δύο στρατόπεδα, στην ομάδα των νεαρών και την ομάδα των λίγο πιο μεγαλύτερων. Είχαν γίνει κλίκες και εμείς το ζούσαμε με την παρέα και τις χαζομάρες μας. Όταν η παρέα άρχισε να διαλύεται και μείναμε δυο- τρεις, μετά ήταν πολύ βαρετό. Μετά λέγαμε «άντε να φύγουμε». Στο τέλος έπρεπε να είναι γυναίκα εναντίον άντρα, εγώ είχα και μία σχέση με την Ειρήνη οπότε δεν θα μπορούσα να πάω μαζί της στον τελικό. Και έτσι οδηγούσαμε το παιχνίδι ώστε να πάει εκείνη στον τελικό. Αλλά γενικά δώσαμε πρόγραμμα στον Βορίδη, τα λέγαμε καλά με το κανάλι. Προσφέραμε θέαμα.
Άρα η συνωμοσία ήταν προσποιητή;
Η ίντριγκα υπήρχε έτσι και αλλιώς, δεν ήταν στημένη, μας βγήκε. Το θέμα είναι ότι εκεί αποκτάς σχέσεις και με τα παιδιά από την παραγωγή, οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται έξω και στο τέλος το παίζεις και λίγο πιο μελοδραματικός. Ας πούμε, στη μάχη δίναμε έμφαση, δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα. Πηγαίναμε εκεί και σκουντάγαμε ένα ξύλο, αλλά στις κάμερες κάναμε λες και είμασταν gladiator. Τώρα που βλέπω τα άλλα παιχνίδια, καταλαβαίνω ότι οι παίκτες κάνουν πολύ χαβαλέ μεταξύ τους. Αλλά όταν η παραγωγή έχει το όπλο του μοντάζ βγάζει ό,τι εικόνα θέλει προς τα έξω.
Δηλαδή, κάνατε τους ηθοποιούς;
Εννοείται. Μόνο την πρώτη μέρα είσαι αγνός. Τη δεύτερη γίνεσαι ηθοποιός. Για παράδειγμα, μπορεί η διάρκεια της μάχης να διαρκούσε ένα λεπτό, αλλά εμείς γυρίζαμε τη σκηνή ένα τέταρτο γιατί ήμασταν μία παρέα. Ή ας πούμε, ψηφίζαμε κάποιον να βγει προτεινόμενος. Μας έλεγαν, λοιπόν, από την παραγωγή «Πάμε να κάνουμε μία κουβέντα για τον προτεινόμενο». Και εμείς στηνόμασταν, κάναμε ότι προβληματιζόμαστε και λέγαμε «Τι λες τώρα; Θα βγει εκείνος; Θα βγει ο άλλος;». Ή για παράδειγμα, ερχόντουσαν το βράδυ, γυρίζαμε τις σφήνες και μας έλεγαν «Κάτσε σκεπτικός 30 δευτερόλεπτα», ενώ προηγουμένως μπορεί να ήμασταν μες τον χαβαλέ και να πίναμε κρασιά. Μετά έκαναν μοντάζ και χρησιμοποιούσαν τη σκεπτική μου φάτσα μόλις πετούσε κάποιος μία ατάκα. Οπότε έχω αναθεωρήσει πολύ την τηλεόραση. Με το όπλο του μοντάζ, αν θέλω σε βγάζω θεό, αν θέλω σε βγάζω απατεώνα.
Tότε παίρνατε μισθό για τη συμμετοχή σας στη Φάρμα;
Παίρναμε τον βασικό μισθό σαν υπάλληλοι του Mega, δηλαδή γύρω στα 500 με 600 ευρώ. Από τη στιγμή που βγαίνεις στην τηλεόραση πρέπει να υπάρχει σύμβαση ορισμένου χρόνου και να φαίνεται ότι οι παίκτες δουλεύουν για σένα.