Κυκλοφορεί ευρέως ότι το Netflix ξόδεψε κάτι ανάμεσα σε 40 με 60 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, τηλεοπτικά spots και διαφημιστικά billboards στο πλαίσιο της προ-οσκαρικής προωθητικής καμπάνιας για το Roma.
Στελέχη του καναλιού, ωστόσο, δήλωσαν ότι δεν θα ξόδευαν ποτέ τόσα χρήματα για να προωθήσουν την ταινία τους, γιατί θέλουν να στείλουν το μήνυμα ότι τα Oscars δεν αγοράζονται.
Σε κάθε περίπτωση, το Roma κέρδισε τελικά τρία Oscars, ανοίγοντας τον δρόμο και για τις επόμενες παραγωγές του Netflix -ανεξαρτήτως αν και πόσα χρήματα θα επενδύσουν στις προωθητικές καμπάνιές τους.