Η είδηση της ημέρας είναι το λουκέτο στο Caprice της Μυκόνου. Το βίντεο με το αυτοσχέδιο αποχαιρετιστήριο πάρτι που ανέβηκε στο Mykonos Live TV παίζει παντού όμως η αλήθεια είναι ότι δεν συγκινήθηκαν όλοι το ίδιο με το γεγονός. «Σιγά, έκλεισε ένα ακόμα μπαράκι, τόσα κλείνουν» μου είπε σήμερα μια φίλη.
Όμως θα ήθελα να της πω -επειδή δεν πρόλαβα να της απαντήσω- ότι δεν μιλάμε για ένα τυχάρπαστο μπαράκι αλλά για ΤΟ μπαράκι.
Έχεις ακούσει ποτέ μαγαζί που να είναι πόλος έλξης για τους τουρίστες; Όχι. Ήξερες ότι το Caprice είχε συμπεριληφθεί στη λίστα του Newsweek με τα δέκα καλύτερα μπαρ παγκοσμίως; Όχι. Ότι εκεί γλεντούσαν Χολιγουντιανοί σταρ όπως η Geena Davis ή ο Kevin Costner; Όχι.
Το ότι έκλεισε δεν σημαίνει ότι τα ημίγυμνα κορίτσια δεν θα έχουν πια μπάρα για ν’ ανέβουν αλλά κάτι πολύ παραπάνω. Το Caprice εφάρμοζε τη λογική του place branding, ήταν η ζωντανή διαφήμιση του νησιού, ήταν ένας μύθος που όλοι ήθελαν να τον ζήσουν.
Οι ουρές έξω από το μαγαζί άφηναν χαμογελαστό όχι μόνο τον ιδιοκτήτη που είχε προσωπικό κέρδος, αλλά τον ψιλικατζή παραδίπλα, τον ξενοδόχο ένα τετράγωνο πιο πάνω και τον κοσμηματοπώλη στο σοκάκι. Κοινώς, όλα ήταν μια αλυσίδα. Θυμάσαι εκείνο το εμπορικό κέντρο στο Χολαργό που είχε στο υπόγειό του ένα πολυκατάστημα παιχνιδιών που έκλεισε ξαφνικά; Μετά το εμπορικό κέντρο ερήμωσε καθώς ένα ένα τα καταστήματα άρχισαν να κλείνουν.
Σαν το πολυκατάστημα παιχνιδιών βλέπω και το Caprice. Μόνο που το μυκονιάτικο στέκι είχε 30 χρόνια ιστορία, παραδοσιακή αρχιτεκτονική και κύμα που να σκάει στα πόδια σου. Τόσο απλά.
Για την ιστορία, το κλείσιμο έγινε μετά από εκτέλεση της απόφασης του Αρείου Πάγου που υποχρέωνε τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να παραδώσει τα κλειδιά στον ιδιοκτήτη του ακινήτου και να το εγκαταλείψει.
Δες ΕΔΩ το σούπερμάρκετ-club της Μυκόνου.