H γνωστή τηλεκριτικός Αφροδίτη Γραμμέλη σχολίασε με τον δικό της καυστικό τρόπο τον ελληνικό τελικό της Eurovision. Tα μόνα σημεία που της άρεσαν όπως είπε, ήταν η εμφάνιση της Παπαρίζου, οι χορογραφίες του Φωκά αλλά και τα σχόλια του κοινού στο Twitter. Από την άλλη, έκανε λόγο για έναν "αργό και βασανιστικό θάνατο" όσον αφορά το σύνολο του show, ενώ όσον αφορά τις παρουσιάστριες τόνισε πως έμοιαζαν με "μπαλέτα Φλωρινιώτη".
Αναλυτικά όλη η κριτική της:
"Αν και ελάχιστη σημασία έχει, καθώς πλέον πρόκειται για τον ορισμό της ντεκαντάνς, το τραγούδι που επέλεξαν κριτική επιτροπή και κοινό για να μας εκπροσωπήσει στον ημιτελικό της Γιουροβίζιον είναι το «One last breath» με ερμηνεύτρια την Μαρία Ελενα Κυριάκου, περσινή νικήτρια του μουσικού ριάλιτι The Voice.
Σε μία βασανιστική βραδιά που δεν τελείωνε, σε έναν ακατάλληλο χώρο με μικρή σκηνή, με κακή σκηνοθεσία και συμμετοχές που άγγιζαν τα όρια του τρολ επελέγη το μη χειρότερο για να συντηρήσει το πανηγυράκι που φέρνει νούμερα, για μία ακόμη χρονιά.
Ο ελληνικός τελικός, ο οποίος θα μπορούσε να τιτλοφορείται και ως «Ο αργός και βασανιστικός θάνατος της αισθητικής», είχε παρουσιάστριες τις Ντορέττα Παπαδημητρίου και Μαίρη Συνατσάκη. Αξιοπρεπείς και άνετες οι δύο παρουσιάστριες ατύχησαν ως προς τα κείμενα τα οποία ήταν όχι μόνο ανέμπνευστα αλλά χαντάκωσαν και όποια προσπάθεια για χιούμορ.
Οι δύο κυρίες παρά την φιλότιμη προσπάθειά τους χάνουν με μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με το δίδυμο Καπουτζίδη - Βανδή το οποίο ομολογουμένως κεντούσε επί σκηνής. Υπερβολικό το ντύσιμό τους ως και ατυχές, ακολούθησε προφανώς την λογική που είδαμε να ακολουθείται και επί σκηνής με κάποιες εκ των διαγωνιζομένων να παραπέμπουν σε μπαλέτα Φλωρινιώτη.
Το καλλιτεχνικό κομμάτι ήταν φλύαρο με τις βαρετές πλέον αναδρομές στο παρελθόν και τους ερμηνευτές να επαναλαμβάνουν παλιότερες συμμετοχές, με εσωστρεφή σκετσάκια και χιλιοπαιγμένα βίντεο. Τι είχες Γιάννη...
Εξαίρεση η ανάμνηση από την λαμπερή συμμετοχή και την πρωτιά της Ελενας Παπαρίζου πριν από δέκα χρόνια με το "My number one" και η εμφάνιση της τραγουδίστριας επί σκηνής. Στα συν και οι χορογραφίες του Φωκά Ευαγγελινού, ο οποίος πάντα δίνει μία ξεχωριστή πινελιά.
Το καλύτερο όλων φυσικά, ο σχολιασμός του κοινού στο Twitter. Απολαυστικά σχόλια, έξυπνες ατάκες και μια αλήθεια που δυστυχώς στην τηλεόραση της παγέτας δεν θα βγει ποτέ".