Το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί είναι να τσεκάρεις τα notifications σου στο Facebook. Κάθε φορά που βλέπεις κάτι ωραίο ή αστείο, θες αμέσως να το ανεβάσεις στο Instagram. Όταν στεναχωριέσαι με κάτι, το μόνο ασφαλές καταφύγιο μοιάζει το Twitter. Σου θυμίζει κάτι;
Ζεις και αναπνέεις για τα social media, όχι μόνο επειδή τα αγαπάς αλλά επειδή είναι και η δουλειά σου. Ο τίτλος σου είναι κάτι σε digital creative, social media marketer ή community manager. Βασικά, δουλεύεις στα social media και τα σημάδια που το αποκαλύπτουν είναι τα παρακάτω:
Όταν το Facebook δεν σου δείχνει το preview του link, συγχύζεσαι πάρα πάρα πολύ.
Θα ήθελες όλοι οι φίλοι σου να σου εύχονταν χρόνια πολλά μόνο μέσω Facebook.
Κάνεις check-in όπου και να βρίσκεσαι, κάποιες φορές ακόμα και πριν πας κάπου.
Αυτό που φοβάσαι πιο πολύ σε αυτή τη ζωή είναι η χαμηλή μπαταρία.
Η οικογένειά σου ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει τι δουλειά κάνεις.
Χρησιμοποιείς hashtags ακόμα και στις συζητήσεις της πραγματικής ζωής.
Έχεις λογαριασμό σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα auto direct messages σε νευριάζουν.
Σαββατοκύριακο σημαίνει ότι μπορείς να δουλεύεις από το σπίτι με τη φόρμα σου.
Είναι τελείως φυσιολογικό που δεν έχεις γνωρίσει τους περισσότερους από τους διαδικτυακούς σου φίλους στην πραγματική ζωή.
Κάνεις «κόλλα το» κάθε φορά που σου λένε προσωπικά πόσο τέλεια είναι τα post σου στα social media.
Ξέρεις πότε είναι η Παγκόσμια Μέρα Κατοικίδιων, η Παγκόσμια Μέρα Παγωτού και η Παγκόσμια Μέρα Ποδηλάτου.
Φοβάσαι τη λέξη «αλγόριθμος».
Η λέξη «engagement» στο λεξιλόγιό σου δεν έχει καμία σχέση με αρραβώνα.
Κάποιες φορές σκέφτεσαι με 140 χαρακτήρες ή και λιγότερους.
Οι συνάδελφοί σου συχνά σε συστήνουν ως τον άνθρωπο που τουιτάρει για εκείνους.
Χαίρεσαι όταν ανακαλύπτεις νέες δυνατότητες στις διαφημίσεις των social.
Οι γονείς σου παρακολουθούν τη ζωή σου μέσα από το Twiiter feed.
Κοροϊδεύεις κρυφά όσους έχουν blackberry.
Ενθουσιάζεσαι υπερβολικά όταν κάποιος σου κάνει mention στο twitter.
Τραβάς φωτογραφίες με βάση το πώς θα δείχνουν στο Instagram.
Μισείς κρυφά όσους έχουν περισσότερους followers από εσένα στο Twitter.
Προτιμάς τις on-line συζητήσεις από το τετ-α-τετ.
Κρίνεις τις μάρκες από τα προφίλ τους στα social media και όχι από τα προϊόντα τους.
Αλλά πάνω απ’ όλα, λατρεύεις τη δουλειά σου!
Πηγή: http://wearesocialmedia.gr