Μπορείς να μετρήσεις την αξία μιας γυναίκας από τη φούστα της;

Γιατί τα ράσα δεν κάνουν τον παπά…
Μπορείς να μετρήσεις την αξία μιας γυναίκας από τη φούστα της;



Πιστεύεις ότι όσες φοράνε κοντές φούστες, βαθύ ντεκολτέ ή ψηλοτάκουνα είναι «εξώλης και προώλης»; Ή ότι τα κορίτσια που επιλέγουν μακριές φούστες είναι βαρετά; Αν ναι, τότε είτε ζεις στο Μεσαίωνα είτε ανήκεις στην κατηγορία των συντηρητικών μυαλών και πρέπει οπωσδήποτε να δεις την παρακάτω διαφήμιση. 

Πρόκειται για μία καμπάνια που δημιούργησε ο ελβετικός οργανισμός «Terre Des Femmes» ο οποίος ασχολείται με τον φεμινισμό και την ισότητα των φύλων.  

Το σλόγκαν της διαφήμισης είναι «Μη μετράς την αξία μιας γυναίκας από τα ρούχα της» και δείχνει ένα μετρητή που χαρακτηρίζει μία γυναίκα ανάλογα με το πόσο βαθύ είναι το ντεκολτέ της, πόσο μακριά η φούστα της και πόσο ψηλό το τακούνι της. 

Τη διαφήμιση σχεδίασε η art directon Theresa Wlokka μαζί με την copywriter Frida Regeheim και άλλους φοιτητές από το Miami Ad School της Γερμανίας. 

*Και κάτι τελευταίο για να μην χάνεις το χρόνο σου στο google translate: 

Whore= Είναι πόρνη
Slut= Είναι πρόστυχη
Asking for it= Ψάχνεται
Cheeky= Έχει θράσος
Tease= Είναι παιχνιδιάρα
Bore= Είναι βαρετή
Old fashioned= Είναι ντεμοντέ
Prude= Είναι σεμνότυφη