Το πρόγραμμα γυμναστικής που έχει γίνει talk of the town

Προλαβαίνεις!



Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις γυμναστήριο αλλά βαριέσαι. Θες να μάθεις τέννις αλλά είναι κάπως ακριβό. Σου αρέσει το pole dancing αλλά δεν σε βολεύουν οι ώρες. Καλό και  trx αλλά δεν είσαι τώρα για να πληρώνεις personal.

Για εσένα και εμάς λοιπόν, κυκλοφορεί ένα πρόγραμμα άλλο πράγμα. Γρήγορο και αποδοτικό. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι 15 λεπτά χρόνο και λίγο χώρο στο σπίτι σου. Σημείωνε.

30 squats

Ένα λεπτό ξεκούραση.

30 push -ups

Ένα λεπτό ξεκούραση.

30 burpees

Ένα λεπτό ξεκούραση.

30 crunches

Ένα λεπτό ξεκούραση.

30 dips

Kαι τέλος!

Αν κάνεις το συγκεκριμένο πρόγραμμα δύο φορές την εβδομάδα, ήδη από την τρίτη εβδομάδα θα έχεις αισθητά αποτελέσματα. Go!

Συνδύασε την παραπάνω γυμναστική με τις ακόλουθες 14 καθημερινές συνήθειες και δεν θα πιστεύεις την αλλαγή στο σώμα σου. Δες εδώ περισσότερα.