Το τελευταίο διάστημα οι διαφημιστικές εταιρίες ή ομάδες των σειρών έχουν καταφέρει να προσβάλλουν το κοινό της Αμερικής περισσότερες φορές απ’ ό,τι η Kim Kardashian βγάζει selfie. (Δεν ξέρω γιατί η σύγκριση, απλά την είχα μέσα μου). Μετά το απαράδεκτο tweet του House of Cards για την τραγωδία στο μετρό, τώρα έρχεται η νέα σειρά Fresh Off The Boat, που ανέβασε την επόμενη εικόνα, μια εβδομάδα πριν την πρεμιέρα της σειράς.
Το Fresh Off The Boat είναι η νέα 20λεπτη κωμωδία του ABC, βασισμένη στην αυτοβιογραφία του chef Eddie Huang και παρουσιάζει την ιστορία της οικογένειας του, καθώς μετακομίζουν από την Washington στην Florida για να ανοίξουν ένα steak house την δεκαετία του 90.
Το tweet προσέβαλλε πρώτα απ’ όλους τον ίδιο τον Eddie Huang και είναι εκείνος που ξεκίνησε την επίθεση, λέγοντας ότι κάποιος πρέπει να είναι ψυχωτικός για να κάνει αυτήν την εικόνα. Εννοείται πως κατέβηκε αμέσως μετά τις αντιδράσεις. Και δεν είναι η πρώτη φορά που ο Huang τα βάζει με τους συντελεστές της σειράς, αφού τον Ιανουάριο δήλωσε την αντίδραση του στην επιλογή της Nahnatchka Khan από την Περσία ως υπεύθυνη της σειράς, λέγοντας «είμαι σίγουρός ότι κάποιος πολύ θυμωμένος κορεάτης τύπος, που έβλεπε τον πατέρα του να χτυπάει την μητέρα του και ξέρει πως να χρησιμοποιήσει Final Draft, θα μπορούσε να πάρει την θέση».
Wow, ο μεγάλος θυμός...