Πριν από το People και το US Weekly υπήρχε ο Ιταλός φωτογράφος Elio Sorci, ένας από τους πρώτους παπαράτσι του κόσμου. Ένας όρος που επινόησε ο Federico Fellini τη δεκαετία του ’50 όταν γύριζε την ταινία La Dolce Vita, για να περιγράψει όλους εκείνους τους φωτογράφους που κατέγραφαν στην κάμερά τους τη διαδικασία παραγωγής στο στούντιο Cinecitta στην Ιταλία.
Το βιβλίο Paparazzo: The Elio Sorci Collection, κυκλοφόρησε πριν μερικούς μήνες και παρουσιάζει το έργο του φωτογράφου που προσδιόρισε την έννοια του παπαράτσι και έκανε γνωστές στο ευρύ κοινό άγνωστες πτυχές της ιδιωτικής ζωής των celebrities.
«Τα μεγάλα στούντιο του Hollywood της δεκαετίας του 30 και του 40 είχαν πολύ μεγάλο έλεγχο στο προφίλ που έβγαζαν προς τα έξω οι σταρ της εποχής, ενώ οι φωτογραφίες τους ήταν υπερβολικά στιλιζαρισμένες. Ο Sorci, όμως και οι φωτογράφοι εκείνης της περιόδου φωτογράφιζαν τους celebrities με έναν νέο, ανεπίσημο τρόπο. Στο δρόμο, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου τους, στα νυχτερινά club. Και μπορεί να μην έφεραν κάποια μεγάλη αλλαγή στη βιομηχανία του κινηματογράφου, ωστόσο άνοιξαν ένα νέο δρόμο για τον τρόπο με τον οποίο προβάλλονταν οι αστέρες του σινεμά στον τύπο» δήλωσε ο διευθυντής του οίκου Christie’s Philippe Garner, ο οποίος υπογράφει και το εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου.