Η είδηση ήρθε από το πουθενά, απλά με την ανακοίνωση του Artistic Director του οίκου Givenchy, Riccardo Tisci, όταν ο ίδιος αποκάλυψε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram, ότι η οσκαρική ηθοποιός είναι το νέο πρόσωπο του οίκου.
Πρόκειται για την πρώτη φωτογραφία που είδαμε από την νέα καμπάνια, με την Julia Roberts σε ασπρόμαυρο φόντο σε στυλ που δεν την έχουμε συνηθίσει. Ο Tisci ολοκλήρωσε την ανάρτηση με την φράση «Καλωσόρισες αγαπητή μου Julia» και κάνοντας tag τους διάσημους φωτογράφους Mert Alas και Marcus Piggott, καθώς και την στιλίστρια Katy England, οι οποίοι βοήθησαν στο να δημιουργηθεί η εν λόγω καμπάνια. Με την δέυτερη φωτογραφία που ακολούθησε, ο Tisci αρκέστηκε στο να αναφέρει απλά την Julia Roberts ως «ICON»…. κάτι το οποίο δεν αποκλείει από την πραγματικότητα.
Η 47χρονη ηθοποιός, η οποία έχει φορέσει ήδη Givenchy τουαλέτα στα περσινά Oscar, μπήκε και αυτή στο group των διάσημων celebrities που έγιναν μούσες τους γνωστού γαλλικού οίκου, όπως οι Kendall Jenner και η Asia Chow.
Αυτό που λατρεύουμε εδώ στο #FollowMe στην καινούρια καμπάνια της Givenchy, είναι το γεγονός ότι η Julia δείχνει σέξι σε ένα στυλ που δεν την έχουμε δει συχνά. Σίγουρα η tuxedo εμφάνιση της στην πρεμιέρα του «August: Osage County L.A.» να ήταν η αρχή αλλά παρόλα αυτά είναι από τις λίγες φορές που θα δούμε την ηθοποιό σε tomboy νεανικό σύνολο. Ένας συνδυασμός στον οποίο δεν θα μπορούσαμε να την φανταστούμε εύκολα και όμως μας εξέπληξε ευχάριστα.
Της ταιριάζει πολύ, την κάνει να δείχνει ακόμα πιο νέα και η απουσία μακιγιάζ και στιλιζαρισμένων μαλλιών –χαρακτηριστικό των Γαλλίδων- μας θυμίζει μία νέα Francois Hardy.