Ίσως η πιο διασκεδαστική, περίεργη και εκκεντρική καμπάνια για φέτος. Αν και δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από τον Alexander Wang, καθώς η Spring Campaign 2015 του πιο πολύ μας θυμίζει Spring Break 2015 παρά επίσημη καμπάνια οίκου μόδας.
Και όμως η μετατροπή ενός λεωφορείου σε φουτουριστικό όχημα του μέλλοντος, αποδείχτηκε σωστή επιλογή για το σχεδιαστή αφού μέχρι στιγμής η ανατροφοδότηση στα social media είναι πολύ θετική.
Ο Wang μίλησε στο WWD για το «κινητό πάρτι» που εμπνεύστηκε αναφέροντας ότι δεν υπάρχει λόγος να χαλάσεις την βραδιά σου ενώ είσαι στην κίνηση, περιμένοντας να φτάνεις στο κλαμπ, όταν μπορείς να έχεις ένα ολόδικο σου party bus, μέσα στο οποίο η διασκέδαση δεν σταματά ποτέ.
Ο art director του οίκου, Pascal Dangin των KiDS Creative, είχε εμπνευστεί την ιδέα εδώ και αρκετό καιρό, βρίσκοντας επιτέλους την κατάλληλη στιγμή και την κατάλληλη συλλογή για να κάνει την φαντασίωση του πραγματικότητα μέσα από τον φακό του Steven Klein.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Anna Ewers, Binx Walton, Dylan Xue, Lexi Boling, Sarah Brannon και Vanessa Moody. Ο Wang ανέφερε ότι η καμπάνια είναι πρωτότυπη και ότι τα μοντέλα είναι φίλες του με τις οποίες συνηθίζει να βγαίνει έξω, με αποτέλεσμα το όλο εγχείρημα να μοιάζει αυθεντικό, σαν ένα κλασικό σαββατόβραδο του σχεδιαστή.
Alexander Wang θα μας βάλεις και εμάς στην παρέα σου;