10 πράγματα που μάθαμε από τις ανοιξιάτικες καμπάνιες των μεγάλων οίκων μόδας

Μας άρεσαν ή όχι;
10 πράγματα που μάθαμε από τις ανοιξιάτικες καμπάνιες των μεγάλων οίκων μόδας



Είναι γεγονός ότι οι μεγάλοι οίκοι μόδας δίνουν αρκετή σημασία στις εκάστοτε καμπάνιες που προωθούν και αυτό είναι το σωστό. Μέρα με τη μέρα όλο και κάποια καινούργια ανοιξιάτικη καμπάνια κάνει την εμφάνισή της και εμείς με την σειρά μας την κρίνουμε και την σχολιάζουμε. Ούτως ή άλλως αυτό επιθυμούν διότι δεν είναι λίγες οι φορές έχουμε δει περίεργα πράγματα και εμπνεύσεις. Στόχος τους είναι να ξεχωρίσουν και να συζητηθούν είτε από την επιλογή ενός διάσημου προσώπου είτε από ένα ιδιαίτερο concept που θα κάνει την διαφορά. 

Πολλές φορές όμως η υπερβολή υπερισχύει και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το κοινό να μπερδευτεί και να μην πάρει το μήνυμα που θέλει να στείλει ο κάθε οίκος μόδας.
Βέβαια υπάρχουν και καμπάνιες που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα ακόμα και πίνακες μεγάλων ζωγράφων. Έτσι η έννοια της υπερβολής και της καινοτομίας χωρίζονται με μια μικρή γραμμή.