Δεν είναι τυχαίο που η νέα διαφήμιση του ΙΚΕΑ Σιγκαπούρης έκανε πάνω από 3.000.000 views στο YouTube μέσα σε μία εβδομάδα. Είναι πρωτότυπη, δημιουργική, τρομακτική, επίκαιρη και πετυχαίνει το στόχο της: Να διαφημίσει το διευρυμένο ωράριο του ΙΚΕΑ μέχρι της 11:00 το βράδυ.
Πρόκειται για μία αναπαράσταση-προσαρμογή της θρυλικής σκηνής από την ταινία «Λάμψη» του Κιούμπρικ την οποία οι δημιουργοί της εμπνεύστηκαν καθώς πλησιάζει η μεγαλύτερη γιορτή τρόμου, το Halloween.
Όπως θα διαπιστώσεις, οι δημιουργοί της διαφήμισης αναπαριστούν την τρομακτική βόλτα του ήρωα της ταινίας Danny Torrance ενώ guest εμφάνιση κάνουν και τα καθόλου γλυκύτατα «διδυμάκια» κάπως αλλαγμένα.
Όσο για το post του ΙΚΕΑ, και αυτό ήταν τόσο cool όσο η διαφήμιση:
Χαλαρώστε…Αυτό το βίντεο είναι επιστημονικής φαντασίας. Κανένας πελάτης δεν κατήγγειλε παράξενα περιστατικά στα καταστήματα μας, ούτε βρήκε σκελετούς στις ντουλάπες μας.