Τη στιγμή που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, ο Tommy Hilfiger "στήνει" την front row του μέλλοντος: ο αεικίνητος designer, θα παρουσιάσει το runway show της Fall 2015 Hilfiger Collection σε 3D virtual reality 360 μοιρών σε επιλεγμένα καταστήματα Tommy Hilfiger και συνεργάτες χονδρικής πώλησης σε όλο τον κόσμο - Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα συνδυάσει το show και με μία virtual reality shopping εμπειρία!
Η τεχνολογική καινοτομία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 20 Οκτωβρίου στο Tommy Hilfiger κατάστημα στην 5th Avenue της Νέας Υόρκης, και θα ακολουθήσουν και άλλες πόλεις όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Μιλάνο, το Άμστερνταμ, το Ντύσσελντορφ, η Φλωρεντία, η Ζυρίχη και η Μόσχα.
Χρησιμοποιώντας μια Samsung GearVR συσκευή, οι καταναλωτές θα έχουν μία καθηλωτική εικονική εμπειρία σα να κάθονται στην πρώτη σειρά του Manhattan’s Park Avenue Armory κατά την διάρκεια του show στις 16 Φεβρουαρίου, όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η Fall 2015 Hilfiger Collection. Η virtual reality εμπειρία δίνει στους χρήστες την τέλεια οπτική γωνία του runway show και τους παρέχει επίσης και αποκλειστικά στιγμιότυπα από τα παρασκήνια, στα οποία έχουν πρόσβαση μόνο άτομα που εμπλέκονται με την παραγωγή του show! Η εγκατάσταση της virtual reality ενέργειας βρίσκεται μέσα στο κατάστημα σε ένα ειδικά φτιαγμένο σημείο όπου αντανακλά το American football θέμα του Fall 2015 show μαζί με κομμάτια από την Hilfiger Collection τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν την ίδια στιγμή.
«Μέσα από την virtual reality ενέργεια, είμαστε σε θέση τώρα πια να φέρουμε ένα μέρος του fashion show σε περιβάλλοντα χώρο λιανικής» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Από το απίστευτο σκηνικό και την μουσική μέχρι αποκλειστικές backstage στιγμές, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τα ρούχα σε κίνηση και να δουν την συλλογή στο αυθεντικό περιβάλλον του show – είναι μία συναρπαστική και ενδιαφέρουσα εξέλιξη της παραδοσιακής αγοραστικής εμπειρίας».
Η εισαγωγή της virtual reality ενέργειας στα καταστήματα αντανακλά την αποστολή της Tommy Hilfiger να δώσει μια άλλη διάσταση στην αγοραστική εμπειρία μέσω της νέας τεχνολογίας. Το concept δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την WeMakeVR, προγραμματιστές τρισδιάστατων εμπειριών 360 μοιρών virtual reality ενώ το show κινηματογραφήθηκε με WeMakeVR-Falcon κάμερα.
«Οι εξειδικευμένες virtual reality κάμερες, σε συνδυασμό με το δημιουργικό όραμα του Tommy Hilfiger για το fashion show της Fall ’15 Hilfiger Collection είχε ως αποτέλεσμα μία εμπειρία που υπερβαίνει αυτή των VIP καλεσμένων», δήλωσε ο Avinash Changa, Ιδρυτής και CEO της WeMakeVR. «Οι χρήστες απολαμβάνουν απίστευτα στιγμιότητα πίσω από την σκηνή, στέκονται δίπλα στα μοντέλα λίγο πριν περπατήσουν στην πασαρέλα και ζουν τον ενθουσιασμό να βρίσκονται στα παρασκήνια μετά το show».
Η Hilfiger Collection virtual reality εμπειρία θα είναι διαθέσιμη σε Tommy Hilfiger καταστήματα στο Λονδίνο (Brompton Road και Regent Street), στο Άμστερνταμ (P.C. Hooftstraat), στο Ντύσσελντορφ (Schadowstrasse), στο Μιλάνο (Piazza Guglielmo Oberdan), στην Φλωρεντία (Piazza degli Antinori), στην Ζυρίχη (Bahnhofstrasse), στο Παρίσι (Boulevard des Capucines and Champs-Elysees) και στη Μόσχα (Kuznetsky Most). Το concept έχει επίσης λανσαριστεί και σε συνεργάτες χονδρικής όπως τα πρότυπα πολυκαταστήματα Selfridges στο Λονδίνο- ζηλεύουμε λίγο!