Η φράση «χτύπα σαν άντρας» από την διαφήμιση γνωστής εταιρείας παιχνιδιών, με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Δημητρίου, βρέθηκε στο επίκεντρο έντονης κριτικής και κατόπιν προσφυγής της Γενικής Γραμματείας Ισότητας, το ΣΕΕ αποφάνθηκε την τροποποίηση της διαφήμισης, με αφαίρεση της συγκεκριμένης διατύπωσης. Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ, η διαφήμιση θα πρέπει από σήμερα να προβάλλεται τροποποιημένη. Ωστόσο όμως η διαφημιστική εταρεία Pollen και τα Jumbo αποφάσισαν την απόσυρσή της.
Η διαφημιστική εταιρεία, δημοσίευσε ένα κείμενο για να εξηγήσει την απόφαση της αυτή:
Το χιούμορ δεν «κόβεται»
Ρομέν Γκαρί: «Το χιούμορ είναι η επιβεβαίωση της αξιοπρέπειας, μια διακήρυξη της υπεροχής του ανθρώπου σε σχέση με όλα αυτά που τον βασανίζουν».
Τα Jumbo, όλα αυτά τα χρόνια, μέσα από τη διαφημιστική τους επικοινωνία, επιδιώκουν παράλληλα να μιλήσουν με χιούμορ για όλα αυτά που μας βασανίζουν.
Να μιλήσουν λυτρωτικά για τα καλά μας και τα στραβά μας.
Το χιούμορ, είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα «βάλεις» με τον καθρέφτη.
Αυτή την διακήρυξη υπεροχής του χιούμορ δεν θα την τσαλακώσουμε.
Με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη μας Jumbo, δε θα προβούμε σε καμία διόρθωση της ταινίας.
Αντίθετα, θα σταματήσουμε την προβολή της, παραδίδοντας τη σκυτάλη του χιούμορ στον κόσμο.
Καλή Ανάσταση και Καλή Τύχη στα Αυγά σας!
Pollen