Δεν το λέμε εμείς αλλά η έρευνα που έκανε το BI Intelligence και η οποία μαρτυρά την αλήθεια: το 18% των γυναικών αγοράζει προϊόντα από το smartphone την ίδια ώρα που το 22% των αντρών ψωνίζει με τον ίδιο τρόπο!
Επίσης το 20% των αντρών επιλέγει για τα ψώνια του το iPad με τις γυναίκες να είναι μόλις στο 17%!
Μπορεί το ποσοστό να φαίνεται μικρό αλλά αν αναλογιστεί κάποιος πως ο χρόνος αγοράς από ένα κινητό τηλέφωνο ξεπερνάει κατά πολύ τον αντίστοιχο από έναν υπολογιστή κάνει το γεγονός ακόμη πιο ενδιαφέρον καθώς οι άντρες δεν είναι και της... υπομονής!
Φυσικά, πρέπει να δώσουμε και το credit και στις εταιρίες, καθώς τα έσοδα τους από το ανδρικό κοινό, το οποίο κακά τα ψέματα δεν ήταν τόσο... ένθερμο στην αγορά ρούχων, αυξάνονται με τα shopping apps να κατακλύζουν πλέον κάθε κινητό, γυναικείο ή ανδρικό.
Πηγή: Detail.com