Sex and the City: Τι είχε σκεφτεί ο δημιουργός για να προωθήσει τη σειρά.

Επειδή είχε άγχος ότι κανείς δεν θα θέλει να την παρακολουθήσει
Sex and the City: Τι είχε σκεφτεί ο δημιουργός για να προωθήσει τη σειρά.



Αν έχεις περάσει χρόνια βλέποντας Sex and the City, τότε είναι πολύ πιθανό να μην μπορείς να διαννοηθείς πως κάποτε η σειρά δεν θεωρούταν επιτυχία ή εικονική ή ό,τι σημαντικότερο έχει δει μια γυναίκα που αγαπά την μόδα (και το σεξ). Κι όμως, όταν η σειρά πρωτοξεκίνησε οι εποχές ήταν διαφορετικές. Το HBO, το καλωδιακό δίκτυο που την προέβαλε, δεν ήταν το ίδιο δίκτυο που είχε το Game of Thrones στο δυναμικό του, είχε λίγους συνδρομητές και στο τέλος της δεκαετίας του 90, μια σειρά με 4 ανεξάρτητες γυναίκες που δεν ντρέπονται να μιλήσουν για το σεξ και τα προβλήματα τους, δεν ήταν σίγουρο ότι θα αρέσει στο κοινό. Ακόμα και η παρουσία της πρωταγωνίστριας Sarah Jessica Parker δεν μπορούσε να εξασφαλίσει την επιτυχία. Ξέρω. Παράλογο, αν σκεφτείς τι έγινε μετά.

Γι’ αυτό ο δημιουργός της σειράς, Darren Star, προσπαθούσε να την προωθήσει με όποιον τρόπο μπορούσε. Και ο καλύτερος που σκέφτηκε ήταν να οδηγεί στην πόλη με το αυτοκίνητο του, την εικονική πια μουσική των τίτλων στη διαπασών, ελπίζοντας ότι έτσι θα εμπνεύσει τον κόσμο να δει την σειρά. Τα κατάφερε; Αν και δεν μπορούμε να μετρήσουμε στην πραγματικότητα την μέθοδο του, θα έλεγα ότι ήταν η Χρυσή Σφαίρα που κέρδισε η σειρά στον πρώτο χρόνο της προβολής της, που την προώθησε ακόμα περισσότερο.

Μπορείτε να το διαννοηθείτε; Υπήρχε μια εποχή που το Sex and the City θεωρούταν ρίσκο...