«Βγάλε τα ρούχα σου», ήταν το πρώτο πράγμα που άκουσα. Η φωνή ήταν βαθιά, βραχνή και αυστηρή. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά. Ολόκληρο το σώμα μου έτρεμε. Δεν είχα καμία ιδέα τι συνέβαινε ή τι να περιμένω. Ήμουν στον 5ο όροφο ενός διαμερίσματος στη Νέα Υόρκη. Την επόμενη μιάμιση ώρα ήμουν η πρόθυμη σκλάβα ενός ημιεπαγγελματία αφέντη που μου είχε συστήσει ένας φίλος. Το role-play ξεκίνησε με το που άνοιξε την πόρτα. Μερικά λεπτά αφού έφτασα, στάθηκα, γδύθηκα και άφησα τα ρούχα μου δίπλα μου, στο πάτωμα. «Τώρα πέσε στα γόνατά σου και μπουσούλα» απαίτησε χτυπώντας στην παλάμη του το δερμάτινο μαστίγιο. Προχώρησα περπατώντας με τα χέρια και τα πόδια μου σε ένα κρεβάτι κοντά στην αυταρχική φωνή. Μέσα σε ένα κουτί, μπορούσα να δω ένα σωρό από μαστίγια, αλυσίδες, φίμωτρα και κουκούλες. Άρπαξε μία και την πέρασε στο κεφάλι μου, αφού έκλεισε το στόμα μου. Όταν άρχισαν τα πειράγματα δεν έβλεπα τίποτα. Η εμπειρία που είχα ήταν μία απόδραση από την καθημερινότητα μου, από τις ευθύνες και τα προβλήματα».
Κάπως έτσι ήταν η αφήγηση της σεξολόγου και πρώην αφέντρας Δρ. Charlayne Grenc κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που κάναμε στο Skype με αφορμή το αυτοβιογραφικό της βιβλίο που κυκλοφόρησε πρόσφατα με τίτλο «Queen of Domination: My Secret Life».
«Είναι ένας τρόπος για τους ανθρώπους να εκφραστούν και να δείξουν μία τελείως διαφορετική προσωπικότητα από αυτή που έχουν στην πραγματική τους ζωή. Είναι ένα ταξίδι πνεύματος το οποίο με τον τρόπο του είναι θεραπευτικό» είπε χαρακτηριστικά.
Αυτή η γυναίκα κατάφερε να κάνει επιχείρηση και να μετατρέψει σε πεδίο έρευνας την επιθυμία της να προσφέρει πόνο και παράλληλα ευχαρίστηση. Ένα πρόσωπο που έχει ζήσει μία έντονη και δραματική ζωή, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει επιδρομές της αστυνομίας και νομικές διώξεις.
Σήμερα, ξεχωρίζει όπως ξεχώριζε σε όλη της τη ζωή, μόνο που η αυτοπεποίθησή της έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Έχει μπλε-γκρι μαλλιά, έντονο make-up, τατουάζ στο πρόσωπο, μακριά και αιχμηρά νύχια, βαριά κοσμήματα και άλλα χαρακτηριστικά που θα έλεγε κανείς ότι υπαινίσσονται την ακραία δυναμική προσωπικότητά της.
Η Δρ. Grenci άνοιξε το πρώτο δικό της χώρο, το λεγόμενο «μπουντρούμι», στο σπίτι της στη Φλόριντα, το 1981. Πέρασε δεκαετίες προσφέροντας τις σαδομαζοχιστικές της υπηρεσίες στους πελάτες της με το όνομα «Mistress Carla», κάνοντας παράλληλα έρευνα στα kinky ή μη παραδοσιακά φετίχ και επιθυμίες.
Κατά τη διάρκεια της ζωής της αντιμετώπισε τη δημόσια γελοιοποίηση, νομικές διώξεις και τελικά την «λύτρωσε» ένα διδακτορικό στην κλινική σεξολογία. Πλέον, είναι ειδήμων στο αντικείμενο.
Η εμπειρία μου ήταν παρόμοια με τις συνεδρίες που έκανε. Ήταν επίσης η πρώτη μου γλυκόπικρη γεύση από τον κόσμο του σαδομαζοχισμού, που περιλαμβάνει τις γνωστές πρακτικές: δέσιμο και πειθαρχία, κυριαρχία και υποταγή, σαδισμό και μαζοχισμό.
Η ορολογία του kink, όμως, περιλαμβάνει μία ποικιλία σεξουαλικών πρακτικών και ρόλων, από το παιχνίδι με ένα φτερό και το ελαφρύ χτύπημα μέχρι τον οργασμό και τον έλεγχο της αναπνοής. Όσο πιο πολύ εμβαθύνεις στο θέμα, τόσο πιο hardcore γίνονται οι πρακτικές, φυσικά και ψυχολογικά.
«Νόμιζα ότι ήταν κάπως παράξενο και άρρωστο» είπε η Δρ Grenci για τις σκέψεις που είχε όταν πρωτογνώρισε τον σαδομαζοχισμό το 1979. Τότε βοηθούσε μία φίλη που χρειαζόταν απελπισμένα μία νέα αφέντρα για τους πελάτες της. Η συνεδρία μίας ώρας κόστιζε 100 δολάρια. Δεν χρειαζόταν να βγάλει τα ρούχα της ή να κάνει σεξ. Έπρεπε απλά να είναι η περσόνα που επιθυμούσε ο πελάτης.
Μία από τις πρώτες συνεδρίες της ήταν με έναν άντρα που είχε φετίχ με τα παπούτσια και τις μπότες. Έφτασε στο ξενοδοχείο του, σε ένα δωμάτιο που έμοιαζε άδειο. Κάποια στιγμή άκουσε ένα κλαψούρισμα να βγαίνει από την ντουλάπα. Μέσα, βρισκόταν ένας άντρας καθισμένος για ολόκληρες ώρες, ο οποίος είχε μία γόβα στο στόμα του και άλλη μια καρφωμένη μέσα στον πρωκτό του. Για την επόμενη ώρα τον εξευτέλιζε λεκτικά, ενώ της έγλειφε τις μπότες μέχρι να καθαρίσουν τελείως. Αυτή ήταν η σεξουαλική του επιθυμία. «Κατάλαβα για ποιο λόγο κάτι τέτοιο λειτουργούσε διεγερτικά για κάποιους ανθρώπους» ανέφερε. «Γιατί και εγώ είχα ερεθιστεί».
Η Δρ. Grenci μεγάλωσε σαν ένα κλασικό παιδί του προαστίου που προερχόταν από μία ανώτερη μεσοαστική οικογένεια. Οι γονείς της ήταν αυστηροί και αφοσιωμένοι Προτεστάντες, ενώ της παρείχαν την καλύτερη εκπαίδευση. Αλλά η μητέρα της, που είχε κάνει επανειλημμένες απόπειρες αυτοκτονίας, υπέφερε από κατάθλιψη και συχνούς νευρικούς κλονισμούς, για τα οποία ο πατέρας της κατηγορούσε εκείνη και τον αδερφό της. Έτσι, η μικρή Grenci ζούσε άλλοτε στη γενέτειρά της στο Maine και άλλοτε με τη μαμά της στη Νότια Φλόριντα νιώθοντας ότι δεν ανήκει πουθενά.
Οι εραστές της, άντρες και γυναίκες, έρχονταν και έφευγαν. Εκείνοι που μπορούσαν να διαχειριστούν το επάγγελμά της έκατσαν μαζί της για πολλά χρόνια. Άλλες σχέσεις κράτησαν μερικές μέρες. Ο ενθουσιασμός της Dr. Grenci για το σεξ και τον άνθρωπο τροφοδοτούσε την αφοσίωσή της και πάντα ήθελε να μάθει περισσότερα για το ρόλο της αφέντρας μέσα από την προσωπική εμπειρία. Αυτό ήταν και το στοιχείο που την έκανε μοναδική σαν αφέντρα. Ξεκίνησε να εφαρμόζει τις πρακτικές της εκτός του χώρου της το 1982, ενώ σιγά σιγά συγκέντρωνε όλο εκείνον τον εξοπλισμό που χρειαζόταν για να διακοσμήσει το «μπουντρούμι» της.
Από στόμα σε στόμα και από διαφημίσεις που δημοσιεύονταν σε «μυστικές» εκδόσεις η Grenci άρχισε να γίνεται γνωστή και πελάτες κατέφτασαν στο κατώφλι της από όλες τις γωνιές του κόσμου.
Η βοηθός της έκανε μία προσυνεδριακή συνέντευξη με τον πελάτη, η οποία όμως καθόριζε τη μετέπειτα συνάντησή του με την Grenci. Έτσι, αναλόγως τις προτιμήσεις, μία συνεδρία περιλάμβανε από αθώο παιχνίδι όπως πειράγματα και εξευτελισμό, μέχρι πολύωρες έντονες ακραίες συνεδρίες. Όλες κομμένες και ραμμένες στις επιθυμίες των πελατών.
Στα απομνημονεύματά της αναφέρεται σε συγκεκριμένους πελάτες όπως τον T.J. στον οποίο άρεσε το δέσιμο και ο βασανισμός. Κάθε συνεδρία που έκανε μαζί του ήταν πάρα πολύ έντονη, ενώ το μαστίγωμα της προκάλεσε τενοντίτιδα στο δεξί της ώμο.
Ένας άλλος πελάτης, που ήταν καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Georgetown υπέβαλλε σενάρια που δεν είχε φανταστεί μέχρι τότε. Ήθελε να του περάσει βελόνα μέσα από τα αυτιά, τη μύτη, τις θηλές του, κάτι που δεν μπορούσε να κάνει. Οπότε έβαλε την βοηθό της να το διεκπεραιώσει.
Επίσης, πέρα από τα παιχνίδια με βελόνες, εκτός ορίων στο μπουντρούμι της ήταν και η κοπρολαγνεία και το fisting. «Είχα μία πολύ θηλυκή και κλασική εικόνα για τον εαυτό μου την οποία θα κατέστρεφα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παρόλα αυτά, δεν ήταν όλα τα παιχνίδια επώδυνα. Για την ακρίβεια, είναι πολύ πιθανό να έχουμε βιώσει μία πτυχή της σαδομαζοχιστικής εμπειρίας. Οι πιπιλιές, η βίαιη σεξουαλική πράξη, το role-playing μπορεί κατά κάποιο τρόπο να θεωρούνται kinky, σύμφωνα με την Δρ. Grenci.
Πάντως, η εμπειρία της Δρ. Grenci λέει ότι απ’ όλους του επαγγελματίες του πελατολογίου της, τους δικηγόρους, τα στελέχη των επιχειρήσεων κλπ, «τις πιο kinky συμπεριφορές έχουν οι καθηγητές».
Επίσης, για κάποιους επαγγελματίες τα λεφτά δεν ήταν το εμπόδιο που θα τους απέτρεπε από το να εκπληρώσουν τη φαντασίωσή τους.
Ένας πλούσιος επιχειρηματίας από το Λονδίνο της έκλεινε υπερατλαντικό ταξίδι προκειμένου εκείνη να τον επισκέπτεται για μία συνεδρία. Ταξίδευε στην πρώτη θέση, έμενε σε μία πολυτελή σουίτα και της έδινε extra χρήματα για ψώνια. Ένας συνδυασμός δηλαδή του Pretty Woman και του 50 Shades of Grey.
Η Mistress Carla βέβαια τους προσέφερε και επιπλέον παροχές. Μετά από κάθε συνεδρία, καθόταν με ορισμένους και μιλούσε μαζί τους για το παρελθόν τους, τα προβλήματα και τις επιθυμίες τους. Γι’ αυτό και κάποιοι το έβλεπαν σαν μία μορφή θεραπείας, αλλά και εκείνη σαν έναν τρόπο να διευρύνει τις γνώσεις της.
Στο σύνολο είχε περίπου 500 πελάτες.
Αυτός όμως ο αριθμός ήταν πριν από την επιδρομή της αστυνομίας.
Στις 4 Φεβρουαρίου του 1983 οι τοπικές αστυνομικές αρχές έκαναν επιδρομή στο σπίτι της, που μοιραζόταν με τον τότε σύντροφό της, Jean.
Ήταν απρόβλεπτη και η αστυνομία δεν κράτησε καθόλου χαμηλούς τόνους. Οι γείτονες έβλεπαν μια ντουζίνα αστυνομικούς να διαλύουν το «μπουντρούμι» της και να μεταφέρουν κουτιά με sex toys και εξαρτήματα και εκατοντάδες αρχεία που κρατούσε για την έρευνα της.
Η Δρ. Grenci κατηγορήθηκε για πορνεία, ήρθε αντιμέτωπη με την ποινή των 25 χρόνων στη φυλακή, ενώ σκιαγραφήθηκε σαν μία σαδίστρια από τα τοπικά μέσα.
«Ήταν ό,τι πιο σοκαριστικό θα μπορούσε να συμβεί σε ολόκληρη τη ζωή μου» θυμάται. «Το συναίσθημα είναι ανεξήγητο». Το σοκ της προκάλεσε ακράτεια ούρων, ενώ δεν μπορούσε να κινήσει το σώμα της.
«Η συγκεκριμένη δοκιμασία με έκανε σκληρόπετση. Με βοήθησε να καταλάβω την κοινωνία μας και τους ανθρώπους γενικότερα, μου έδειξε σε τι σημείο μπορεί να φτάσει η επιβολή του νόμου. Μου έδειξε έναν τελείως διαφορετικό κόσμο, για τον οποίο είχα άγνοια» είπε η Grenci.
«Η πορνεία είχε καθοριστεί σαν “σεξ για χρήματα”. Αλλά η έννοια του σεξ σε πολλές πόλεις, ήταν τελείως αόριστη. Η πρόκληση του πόνου, για παράδειγμα, με σκοπό την ευχαρίστηση και τον οργασμό υπάγεται στην πορνεία, αν υπάρχει συναλλαγή χρημάτων. Όμως όταν πηγαίνεις σε μία αφέντρα, υποτίθεται ότι σκοπός είναι το role play, το φετίχ και η φαντασίωση» εξήγησε. Εννοείται ότι υπάρχει το ερωτικό στοιχείο με αυτούς τους άντρες, όμως η Δρ. Grenci δεν προχωρούσε στη σεξουαλική πράξη.
Στο μυαλό της, ολόκληρη η δοκιμασία ήταν ένα κυνήγι μαγισσών από τις τοπικές αρχές.
Σε μια ένορκη κατάθεση στις 9 Μαρτίου 1983, η Δρ Grenci έδωσε λεπτομέρειες για την έρευνα που διεξήγαγε μέσα από τις συνεδρίες της, συνδέοντας τα ευρήματά της με τα δεδομένα που προηγουμένως είχαν συγκεντρώσει ο Alfred Kinsey και η ομάδα Masters and Johnson, που ήταν και είναι πρωτοπόροι στις μελέτες του σεξ.
Συγκεκριμένα, η Δρ. Grenci ανέφερε στην ένορκη κατάθεσή της ότι προσέφερε τις υπηρεσίες της με σκοπό να εξερευνήσει την εναλλακτική σεξουαλικότητα. Οι συνεδρίες της είχαν επιστημονικούς στόχους, οι οποίες ήταν απαραίτητες για την έρευνά της, ενώ όσα χρήματα εισέπραττε αποσκοπούσαν στη χρηματοδότηση της έρευνας.
Τελικά, η Δρ. Grenci τη γλίτωσε με μία ποινή φυλάκισης 90 ημερών με 5ετή αναστολή. Ωστόσο, η όλη διαδικασία είχε ανοίξει έναν καινούργιο δρόμο για εκείνη.
Ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο της, το 1991 άνοιξε το πρώτο club μπουντρούμι στην Φλόριντα, άρχισε να διδάσκει σε μαθητές, ενώ έκανε ομιλίες σε πανεπιστήμια και σε συνέδρια σε όλη τη χώρα.
Τις τρεις δεκαετίες που δούλεψε σαν αφέντρα και σεξολόγος, αντιμετώπισε ένα πλήθος πελατών, gay, straight, άντρες, γυναίκες, εργένηδες και ζευγάρια.
Οι άντρες που αναζητούν ρόλους υποταγής, λέει, συνήθως ψάχνουν έναν ρόλο αντίστροφο με αυτόν την πραγματικής τους ζωής για να ανακουφίσουν την ένταση και την ευθύνη. Και στην πραγματικότητα, πολλές είναι οι γυναίκες που βρίσκονται στην ίδια θέση, με δεδομένο ότι έχουν γίνει επαγγελματικά ανεξάρτητες. Επίσης, το βλέπουν σαν μία εναλλακτική μορφή διασκέδασης και πνευματικής άσκησης.
«Σήμερα, οι ψυχολόγοι και οι σεξολόγοι προσπαθούν να εντάξουν την επιλογή του role playing και των σαδομαζοχιστικών δραστηριοτήτων, ή μία πολύ ήπια πτυχή τους στη θεραπεία που προτείνουν στους πελάτες τους όταν έχουν προβλήματα με τη σχέση τους».
Η λεγόμενη kinky κουλτούρα έχει ξεκινήσει να εισβάλει στα κυρίαρχα μέσα. Κάποτε θεωρούσαν ότι ταίριαζε στους διεστραμμένους ενώ τώρα θεωρείται ασφαλές, σεβαστό μέχρι και σικ.
Οι pop stars, στα χνάρια της Μαντόνα, ξεκίνησαν να επηρεάζουν τις μάζες με video clip και live από τις αρχές του ’80. Φέτος, η Kate Perry πόζαρε με στενά πέτσινα ρούχα για ένα εξώφυλλο το οποίο περιλάμβανε παιχνίδια δεσίματος.
Το 2011, η Rihanna έδωσε τη δική της ερμηνεία του kinky μέσα από το single της S&M.
Και βέβαια, το δημιούργημα της E.L. James «50 αποχρώσεις του γκρι» έκανε mainstream τον σαδομαζοχισμό, ενώ ακόμα γίνονται γυρίσματα για το μεγάλο blockbuster.
Ένα βιβλίο που δεν ενθουσίασε την Δρ. Grenci: Το βαρέθηκα πάρα πολύ, γιατί το συγκεκριμένο είναι προϊόν φαντασίας, ενώ εγώ την έχω ζήσει αυτή τη ζωή. Ωστόσο, νιώθει ευγνωμοσύνη για την μεγάλη εμπορική
επιτυχία καθώς «δίνει στις γυναίκες την άδεια να εξερευνήσουν και να πειραματιστούν με τις σεξουαλικές τους επιθυμίες», κάτι που ελπίζει και για το δικό της βιβλίο. Να σταματήσει ο στιγματισμός.
Η ίδια ελπίζει να απενοχοποιηθούν οι συγκεκριμένοι μέθοδοι μέσω μίας πανεθνικής έρευνας που θα δοθεί στη δημοσιότητα το 2015 με σκοπό την παροχή καλύτερης υγειονομικής περίθαλψης για τους ασθενείς.
Από την άποψη αυτή, η Δρ Grenci ήταν καινοτόμος. Το 1991 άνοιξε ένα χώρο όπου οι singles και τα ζευγάρια θα έβρισκαν ένα ασφαλές περιβάλλον να παίξουν. Το λειτούργησε για 16 χρόνια πριν περάσει στα χέρια μίας συναδέλφου αφέντρας. Έχει γραφτεί στο Πανεπιστήμιο Maimonides με σκοπό να πάρει πτυχίο στην κλινική σεξολογία.
Τα χρόνια που εργαζόταν σαν αφέντρα, δούλεψε με ένα πλήθος διαφορετικών ανθρώπων. Άτομα με κινητικά προβλήματα, βετεράνους, ανθρώπους που υπέφεραν από σεξουαλικές δυσλειτουργίες και άτομα των οποίων οι επιθυμίες προέρχονταν από την παιδική τους ηλικία.
Πήρε το διδακτορικό της στην κλινική σεξολογία το 2007. Πλέον εργάζεται ως σεξολόγος, σεξουαλική εκπαιδεύτρια -μέσα από τις ομιλίες και διαλέξεις της στα πανεπιστήμια και τα εργαστήρια- και κλινική καθηγήτρια στην Αμερικανική Ακαδημία της Κλινικής Σεξολογίας.
«Αν δεν μπορώ να βοηθήσω μία σχέση, δεν μπορεί να βοηθηθεί με κανέναν τρόπο» είπε με αυτοπεποίθηση κλείνοντας τη συζήτησή μας. «Μπορώ να έρθω σε επαφή με τους ανθρώπους σε τέτοια επίπεδα που δεν μπορούν άλλοι, εξαιτίας των εμπειριών μου. Μπορώ να δω τα μάτια τους και να νιώσω αυτό που νιώθουν».
Πέρα από το συναισθηματικό στρες που η υπόθεση προκάλεσε στην οικογένειά της δεν μετανιώνει για τίποτα. Θα το ξαναέκανε από την αρχή ξανά και ξανά. Μένει αληθινή στις πεποιθήσεις της και αληθινή στα πιστεύω της: Την σεξουαλική απελευθέρωση και την ελευθερία να εκφράζει τις επιθυμίες της.
«Έμαθα τόσα πολλά για την ανθρώπινη σεξουαλική συμπεριφορά μέσα απ’ όλα αυτά» αναφέρει. «Δεν έχει σημασία πόσα πέρασα και πόσο δύσκολο ήταν, αλλά απ’ όλο αυτό προέκυψε κάτι καλό». Και πράγματι, έχει βοηθήσει στην εκπαίδευση του κόσμου με την γαργαλιστική κουλτούρα του kink.
Περισσότερα: www.drgrenciphd.com
Πηγή: thedailybeast.com