Έχεις τρελαθεί στο σινεμά αυτές τις ημέρες, με τις Νύχτες Πρεμιέρας. Τα μάτια σου έχουν γίνει άλλα τόσα, μα αντέχεις ακόμα. Αυτές είναι οι νέες κινηματογραφικές αφίξεις της εβδομάδας.
(Καλό μήνα είπαμε;)
Έβερεστ
Γιατί να τη δεις: Περιπέτεια σε 3 διαστάσεις και αληθινή ιστορία. Α! Και Τζέικ Τζίλεγχαλ!
Υπόθεση: "Ένας από τους πιο αναγνωρισμένους νέους Ευρωπαίους σκηνοθέτες, ο Μπαλτάζαρ Κορμάκουρ που, με τις ταινίες του έχει κατακτήσει και το εμπορικό Χόλιγουντ, έρχεται να μας αφηγηθεί κινηματογραφικά ακόμα έναν αγώνα επιβίωσης του ανθρώπου στην αφιλόξενη Φύση. Στην επικά δραματική και αληθινή ιστορία, δύο ορειβατικές ομάδες, προσπαθώντας να κατακτήσουν την πιο ψηλή βουνοκορφή, το Έβερεστ, παγιδεύονται στα χιόνια.
Η ταινία βασίζεται στα απίστευτα γεγονότα που έλαβαν χώρα το 1996, όταν δύο διαφορετικές αποστολές επιχείρησαν να ανέβουν στην κορυφή του Έβερεστ, ξεπερνώντας κατά πολύ τα ανθρώπινα όρια. Ένας αγώνας επιβίωσης που αποτυπώνεται κινηματογραφικά σε μια επικών διαστάσεων περιπέτεια με πλάνα που κόβουν την ανάσα".
Του Μπαλτάζαρ Κορμάκουρ με τους Τζέικ Τζίλεγχαλ, Κίρα Νάιτλι, Ρόμπιν Ράιτ, Έμιλι Γουάτσον, κ.ά.
Η Διάσωση
Γιατί να τη δεις: Διάστημα, Ρίντλεϊ Σκοτ και ωραίο καστ ηθοποιών.
Υπόθεση: "Κατά τη διάρκεια μιας επανδρωμένης αποστολής στον Άρη, ο αστροναύτης Μαρκ Γουάτνι (Ματ Ντέιμον) θεωρείται νεκρός μετά από μια σφοδρή καταιγίδα και εγκαταλείπεται από το υπόλοιπο πλήρωμα. Αλλά ο Γουάτνι είναι ακόμη ζωντανός και ξαφνικά βρίσκεται μόνος σε έναν αφιλόξενο πλανήτη. Έχοντας ελάχιστες προμήθειες, πρέπει να επιστρατεύσει την εφευρετικότητα, την ευφυΐα και το κουράγιο του για να επιβιώσει και να βρει έναν τρόπο να ειδοποιήσει τη Γη ότι είναι ζωντανός.
Εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά, η NASA και μία ομάδα διεθνών επιστημόνων δουλεύουν ακούραστα για να φέρουν πίσω τον «Αρειανό», ενώ ταυτόχρονα τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος σχεδιάζουν μία τολμηρή, αν όχι αδύνατη, επιχείρηση διάσωσης. Καθώς αυτές οι ιστορίες γενναιότητας εξελίσσονται, ο κόσμος ενώνεται για να υποστηρίξει την προσπάθεια επιστροφής του Γουάτνι".
Του Ρίντλεϊ Σκοτ με τους Ματ Ντέιμον, Τζέσικα Τσάστεϊν, κ.ά.
Μήπως Είσαι ο Τύπος μου;
Γιατί να τη δεις: Γαλλικός, ρομαντικός και (τι άλλο από) σοφιστικέ κινηματογράφος σε ανάλαφρη διάθεση.
Υπόθεση: "Ο Κλεμέν, ένας νέος Παριζιάνος καθηγητής φιλοσοφίας μετατίθεται για έναν χρόνο, στην επαρχιακή πόλη Αράς. Mακριά από το Παρίσι και την νυχτερινή του ζωή, ο Κλεμέν δεν ξέρει πώς θα καταφέρει να περάσει αυτόν το χρόνο, παρά την βοήθεια του Καντ και του Προυστ. Η Τζένιφερ, μια όμορφη κομμώτρια από το Αράς, πιστεύει ότι ένα καλό κούρεμα μπορεί να αλλάξει την ζωή των ανθρώπων και περνάει τον χρόνο της διαβάζοντας κουτσομπολίστικα περιοδικά και τραγουδώντας καραόκε.
Οταν οι δυό τους συναντηθούν, ο έρωτάς τους θα είναι δυνατός και θα τους συναρπάσει. Είναι όμως αυτός ο έρωτας αρκετός για να γεφυρώσει τους δύο διαφορετικούς κόσμους τους;"
Του Λουκά Μπελβό με την Εμιλί Ντεκέν.
Το Τελευταίο Χτύπημα
Γιατί να τη δεις: Γαλλικό δράμα. Οι Ευρωπαίοι πάντα πονάνε πιο αληθινά.
Υπόθεση: "Όταν μπαίνει για πρώτη φορά στην Όπερα του Μονπελιέ, ο δεκατριάχρονος Βικτόρ δεν ξέρει τίποτα για μουσική. Επίσης, δεν γνωρίζει τον πατέρα του, Σαμουέλ Ροβινσκί, ο οποίος βρίσκεται εκεί για να διευθύνει την 6η Συμφωνία του Μάλερ. Ο Βικτόρ ξεκινά να τον παρακολουθεί από απόσταση και ανακαλύπτει έναν καινούριο κόσμο… εκείνον της πρόβας.
Όταν η Νάντια, η μητέρα του τον ενημερώνει ότι θα πρέπει να αφήσουν το σπίτι τους στην παραλία, ο Βικτόρ αρχίζει να ανησυχεί, τόσο για την ίδια, καθώς θεωρεί ότι κάτι του κρύβει, όσο και για τη Λούνα, την Ισπανίδα γειτόνισσά του, την οποία έχει ερωτευτεί. Στην προσπάθεια του να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, ο Βικτόρ αποφασίζει να αποκαλυφθεί στον πατέρα του για πρώτη φορά".
Life
Γιατί να τη δεις: Για το εδιαφέρον στόρυ.
Υπόθεση: "Η αληθινή ιστορία της φιλίας του Τζέιμς Ντιν (Ντέιν ντε Χάαν ) με τον φωτογράφο Ντένις Στοκ (Ρόμπερτ Πάτινσον ). Ο νεαρός φωτογράφος Ντένις Στοκ, ακολουθεί τον ανερχόμενο ηθοποιό Τζέιμς Ντιν, στην προσπάθεια του να δώσει φρέσκο υλικό στο περιοδικό LIFE. Ο Τζέιμς είναι χαοτικός, παρασύρεται εύκολα, αλλά ο Ντένις βάζει σκοπό του να τον κάνει να συγκεντρωθεί ή έστω να εμφανιστεί στις συναντήσεις τους.
Οι δυο τους θα βρεθούν από την ξέφρενη Νέα Υόρκη στην ενδοχώρα- στο πατρικό του Τζέιμς Ντιν στην Ιντιάνα. Ο Ντένις πιστεύει ότι φωτογραφίζει έναν αστέρα που σύντομα θα γίνει παγκόσμιο φαινόμενο, αυτό που δε γνωρίζει είναι ότι συλλαμβάνει με το φακό του τις τελευταίες στιγμής απλότητας και οικειότητας που θα έχει ποτέ ο Τζέιμς Ντιν".